تامین و نصب ۷ دستگاه دیزل ژنراتور ۱۶۷۵ کاوا پروژه کاشی تبریز

پروژه تامین، مشاوره، راه اندازی و سنکرونیزاسیون ۷ دستگاه دیزل ژنراتور ۱۶۷۵ کاوا cummins power generation(cpg) اصل انگلستان برای کارخانجات کاشی تبریز جهت تامین برق اضطراری مجموعه در قطعی برق.

خروجی این هفت دستگاه با توجه به توان بالای تولیدی ابتدائا به سطح ولتاژ ۲۰k ولت افزایش یافته سپس از طریق سیستم های کنترلی Deepsea8610 و  Deepsea8660 ( تولید انگلستان) با یکدیگر سنکرون شده و با برق شبکه ATS و سنکرون میگردد. با توجه به حساسیت ادوات و ماشین آلات موجود در کارخانه طراحی، از دید کنترلی و حفاظتی به گونه ای انجام شده است که در صورت قطع برنامه ریزی شده برق انتقال بار از برق شبکه به برق اضطراری بصورت بدون چشمک انجام پذیرد.

در سناریوهای تعریف شده امکان بهره گیری از برق شبکه و برق تولیدی دیزل ژنراتورها بصورت همزمان بهنگام مدیریت مصرف جود داشته و حفاظت های مورد نیاز تماما در نظر گرفته شده است.

در طراحی تابلوهای قدرت فشار ضعیف و فشار متوسط جهت تامین نظر کارفرمای محترم حداکثر حفاظت های مورد نیاز پیش بینی شده است.

طراحی و اجرا بصورت ماژولار بودن و به گونه ای انجام شده است که امکان بارگیری تعدادی از ژنراتورها ( نه همه آنها) در صورت کاهش بار وجود داشته و همچنین افزایش ظرفیت توان تولیدی در صورت هر گونه توسعه در مجموعه با حداقل تغییرات انجام شود.

سنکرون دیزل ژنراتور پروژه کاشی تبریز

جهت مشاهده نمونه اجرای پروژه های دیزل ژنراتور کلیک کنید.

جهت مشاوره خرید ،نحوه نصب و راه اندازی، راهنمایی، گارانتی و مشخصات فنی و استعلام قیمت دیزل ژنراتور با کارشناسان دیزل صنعت تماس بگیرید. (۳۳۳۵۹۸۱۸ – ۰۴۱ )

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تماس با دیزل صنعت