راه اندازی و تامین دیزل ژنراتور پروژه بهارزر چناران عالیس

پروژه نیروگاهی ، تامین، طراحی، مشاوره و راه اندازی دو دستگاه دیزل ژنراتور ۱۱۰۰ کاوا پرکینز اصل انگلستان کوپله با آلترناتور Leory Somer فرانسه بعلاوه یک دستگاه دیزل ژنراتور ۱۶۵۰ کاوا پرکینز اصل انگلستان کوپله با آلترناتور Stamford انگلستان با توان تولیدی مجموعا ۳۸۵۰ کاوا جهت تامین برق اضطراری مجموعه کارخانجات شرکت عالیس به هنگام قطعی برق.

با توجه به توزیع بار مصرفی در گستره کارخانه و فواصل زیاد مابین تولید برق و مصرف آن، در این پروژه انتقال برق تولیدی در سطح ولتاژ متوسط پیشنهاد گردیده که توسط کارفرمای محترم تائید گردید و طراحی و اجرا بر این مبنا صورت پذیرفت.

ولتاژ دستگاه دیزل ژنراتور ابتدائی توسط ترانسفورماتورهای افزاینده شرکت ایران ترانسفو به سطح ولتاژ ۲۰k ولت افزایش و سپس توسط بردهای کنترلی Deepsea مدل ۸۶۱۰ با همدیگر سنکرون شده و توسط برد Deepsea8660 انگلستان با برق شبکه ATS و سنکرون گردید.

با توجه به اهمیت تامین برق اضطراری بدون قطعی طراحی بگونه ای انجام گردید که در صورت قطعی برق برنامه ریزی شده ( و همچنین بازگشت برق شبکه) انتقال بار بصورت بدون چشمک انجام پذیرد.

همچنین در سناریوهای تعریف شده امکان استفاده همزمان از برق تولیدی دیزل ژنراتورها با برق شبکه با درصد تعریف شده توسط اپراتور و بهنگام مدیریت مصرف وجود دارد.

دیزل ژنراتور پروژه عالیس

پروژه-عالیس

جهت مشاهده نمونه اجرای پروژه های دیزل ژنراتور کلیک کنید.

جهت مشاوره خرید ،نحوه نصب و راه اندازی، راهنمایی، گارانتی و مشخصات فنی و استعلام قیمت دیزل ژنراتور با کارشناسان دیزل صنعت تماس بگیرید. (۳۳۳۵۹۸۱۸ – ۰۴۱ )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× تماس با دیزل صنعت